>

Khamis, 31 Oktober 2013

Salji Di Korea, Musim Bermain Ski

Pasti ramai diantara anda semua yang mahukan percutian menjadi suatu kenangan indah bersama keluarga, teman-teman dan juga sahabat handai. Untuk itu, segala persediaan awal yang lengkap untuk mencari tempat pelancongan yang menarik disamping menjadi suatu keindahan yang akan diingati sepanjang masa. 

Bulan Januari sehingga Mac 2014, pasti membawa kenangan itu bersama pulang ke Malaysia seandainya anda memilih untuk ke Seoul, Korea Selatan bersama keluarga. Ini kerana, pada jangka masa itu, musim sejuk dan salji telahpun tiba disana. Cuaca yang sejuk dan salji yang memutih, dijangka menarik minat jutaan pelancoong ke Korea pada awal Januari hadapan. 

Keindahan Korea Selatan dan Pakej Percutian ?

Kami ada menyediakan pakej percutian ke Korea Selatan bersama pakej bermain Ski. Pasti menimbulkan keterujaan anda semua. 



Keindahan salji memutih membawa kepada ramai pelancong ingin menikmatinya.


Pulau Nami, Keindahan atau Semulajadi ? 

Keindahan pulau Nami yang membawa kepada kebangaan masyarakat tempatan. Ia merupakan penampakan terbaik alam semulajadi di sana. 



Sekarang aku tunggu confirmation untuk satu group ni ke Korea next Januari tapi masih tak ada jawapan. Jadi, aku akan tunggu. Untuk anda yang mahu bercuti dan merasai pengalaman ke Korea, boleh sahaja hubungi saya di : 


No Tel : 014-5307645

ataupun 


 

12 ulasan:

  1. first time singgah sini...
    wahhhh KOREA...
    tempat idaman kalbu...
    bila lah nak dapat jejak kaki ni..huhuhu

    BalasPadam
  2. sebut je korea..mesti ramai gadis teringin nak ke sana kan..hu3...

    BalasPadam
  3. Huhuhuh..semoga one day dpt bercuti di sini

    BalasPadam
  4. berapa budget rm klu nak ke sana yer ...

    BalasPadam
    Balasan
    1. dengan bajet Bawah RM4000/orang dah boleh pergi sini dah .. naik MAS lagi .. kalau g dalam group lagi murah ..khas untuk Januari - March tahun depan time winter

      Padam
  5. waa bestnya!! memang seronok dpt melancong ni, klu ada rezeki bolehla join sekali

    BalasPadam

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...