>

Selasa, 5 Ogos 2014

Malaysia Airlines Atau AirAsia Terbaik ?






Bagi saya yang dah banyak kali guna AirAsia dan MAS (Malaysia Airlines) saya tak dapat nak agak mana satu yang baik dan mana satu yang tak bagus. Bagi saya dua-dua adalah bagus. Kerana MAS adalah syarikat induk bagi penerbangan di Malaysia ataupun lebih dikenali sebagai syarikat penerbangan milik kerajaan. AirAsia ni pulak syarikat tambang murah yang orang ramai selalu guna. 

Keduanya baik dan keduanya mempunyai pro dan cons. Bagi saya, saya sangat suka menggunakan MAS kerana apa ? kerana selain daripada servisnya yang sangat bagus, dengan hidangan makanan halal yang bagus, serta layanan daripada kaunter tiket sehinggalah ke dalam pesawat, semuanya terbaik. Pesawat yang luas, selesa dan gah di persada dunia.

Tapi sejak kebelakangan ni je ramai yang macam nak jatuhkan martabat MAS. Pelik betul. Macam nak bankrupkan MAS je..

Pandangan korang ? 

13 ulasan:

  1. saya suka MAS.. tapi apakan daya, mampu naik tambang murah je, hehe. pernah naik MAS sekali dua, memang tip top. kita rakyat Malaysia kenalah support, nak harapkan siapa lagi.

    BalasPadam
  2. Saya tak pernah lagi naik dua-duanya..Tapi kalau ikutkan pemerhatian dan pengalaman orang lain, memang MAS la yang lebih baik..

    BalasPadam
  3. kalau dalam Mas tak beli makanan..dah sedia terhidang sebaliknya dalam Airasia terpaksa keluarkan duit jika nak makanan..kalau nak makan tidur jelah..

    Entri terbaru saya dalam Blog Hero Borneo

    BalasPadam
  4. MAS lagi okey dari AirAsia. Layanan semua MAS mmg terbaik. AirAsia ni agak kejam. Nak citer kat komen ni takut panjang melebihi entri awak pulak. Hahaha. Btw MAS lagi terbaik.

    BalasPadam
    Balasan
    1. hehehhe takpe..citer jelaa...apa ada hal

      Padam
  5. Emm rasanya MAS lagi syok kot..hehe..

    BalasPadam
  6. Teringin nak naik MAS, setakat ni AIR ASIA je.. tu pun pertama kali dalam hidup..heheee

    BalasPadam
  7. Makanan MAS dah tak sama dan best macam dulu. Ini bukan cobaan. Ini betul2.

    BalasPadam

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...