>

Selasa, 5 Ogos 2014

Buat Apa Nak Boikot ?

Ancaman terhadap ummat Islam semakin mendalam. Bukan sahaja di Palestin, tetapi di Mesir, di Thailand, di Myanmar, di mana-mana sahaja akan ada ummat Islam yang dibunuh. Begitu hebat dugaan dan ujian yang diberikan Allah untuk ummat akhir zaman. Kalau ummat Islam di Malaysia tak bersyukur jugak kepada Allah atas kemakmuran dan kesejahteraan hidup di Malaysia ni tak tau laa nak kata apa. 



Tapi yang parok nya, ummat Islam Malaysia ni terlalu makmur, sampai agama entah kemana, pegangan hidup entah kemana. Nak buat style eropah kononnya. Itu tandanya, dakyah yang cuba diterapkan oleh musuh-musuh Islam ke dalam diri dan masyarakat Islam itu sendiri, berhasil. 

Boleh tengok dengan mata kasar sekarang, tak payah tengok jauh, tengok dekat-dekat sekeliling je betapa rakyat "tidak boleh hidup" kononnya dengan produk-produk zionist dan sekutu-sekutunya. 

Banyak lagi produk-produk mereka. Tapi buat apa nak boikot ? Sedangkan mereka terus menerus membunuh kanak-kanak, wanita, warga emas dan sesiapa sahaja dengan pendustaan bahawa mereka semua itu adalah terrorist. Kanak-kanak tu terrorist ke ? Wanita tu terrorist ke ? Ahhh ...menipu nombor satu ummat Zionist ni..

Daripada boikot, kita dah boleh "miskinkan" mereka dari segi ekonomi. Kalau tak percaya takpelaa..sebab itu boikot itu perlu. Bukan boikot sehari dua, bukan seminggu, bukan setahun tapi selama-lamanya. Boikot is boikot !! 

Dan diingatkan juga sesiapa yang mengatakan tiada Jihad di Palestin, dan sesiapa yang boikot Israel adalah suatu kebodohan tu, sebenarnya merekalah yang buta !!

Jangan boikot hanya pada pakai baju, boikot hanya di mulut tapi boikot sampai bila-bila.. 

BOIKOT BOIKOT BOIKOT

7 ulasan:

  1. Betul tu. Eh eh.. Gaya ucapan dah macam Imam Muda dah ni. Ekekeke..

    BalasPadam
    Balasan
    1. hehe in shaa Allah tidak lama laggi

      Padam
  2. Yup..betul tu..boikot la sampai bila-bila....

    BalasPadam
    Balasan
    1. yaa..boikot dengan membenci saja dalam hati..bukan boikot dengan mencaci melalui perbuatan dan perkataan

      Padam
  3. Setuju sangat-sangat kita boikot, biar mereka tahu dengan boikot, ekonomi mereka menjadi semakin lemah.

    BalasPadam
    Balasan
    1. boikot jgn sampai mengganggu ketenteraman

      Padam
  4. Kna boycot facebook skali klau nk bycot israel....ada bran?

    BalasPadam

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...