>

Rabu, 4 Jun 2014

Semak Tempat Pelancongan Luar Negara Murah 2014/2015



Semak Tempat Pelancongan Luar Negara Murah 2014/2015 | In shaa Allah, dalam tahun hadapan, akan ada trip jelajah ke bumi anbiya. 7H5M Kembara Muslim Jelajah Bumi Anbiya (Istanbul - Bursa). Agak murah juga bagi ana tapi in shaa Allah bagi anda semua pun, mungkin mampu untuk pergi bersama-sama ke Turki nanti. 

Ana susah nak buat pakej ke luar negara sebab banyak sangat yang perlu di lakukan, procedure dia, dengan kena contact agent sana lagi. Memang agak mencabar tapi Alhamdulillah berkat usaha yang boss ana, akhirnya berjaya juga buat. Walaupun biasa-biasa tapi servis yang kami berikan mendapat kepercayaan oelh ramai pelanggan-pelanggan kami yang lepas. 

Kalau tak ada aral melintang, in shaa Allah, tahun hadapan juga kami Suria Excellence Travel & Tours akan buat pakej Umrah ziarah yang akan menziarahi Istanbul, Makkah, Madinah sekaligus. Bukan senang nak compete dengan Andalusia tetapi kami mencuba yang terbaik kerana bak kata boss, Pengarah Andalusia tu sendiri mencabar diri boss ana untuk membuat pakej yang lain dari yang lain dan akhirnya dia akur kerana boss ana sudah berjaya membuktikan bahawa servis yang kami berikan bukan sahaja sekadar servis malahan, unsur-unsur dakwah yang di pamerkan mendapat kata-kata pujian daripada Pengarah syarikat Andalusia sendiri.

Semak Senarai Tempat Pelancongan Luar Negara Murah :


  1. 6H5M Kembara Muslim Beijing
  2. 4H3M Pakej Lawatan Jakarta - Bandung
  3. 4H3M Pakej Rileks Minda Johor Bharu - Singapore
  4. 4H3M Kembara Muslim Saigon (Ho Chi Minh, Vietnam)
  5. 7H5M Kembara Muslim Bumi Anbiya (Istanbul - Bursa)
  6. 6H5M Kembara Muslim Shanghai

Untuk harga pakej anda boleh lihat di bawah ini :

















Banyak lagi pakej-pakej menarik. Bukan ini sahaja. tapi, yang itu anda semua kena call saya la ataupun call terus pejabat kami ataupun email sahaja secara terus, tiada masalah. 

in shaa Allah, kalau bukan saya yang jawab, akan ada staff-staff lain yang tolong jawabkan ..hehehe..


Tabarakallahu fikum

4 ulasan:

  1. Emm kalau saya kaya..dah lama saya pergi ni..hehe..nanti ada rezeki dulu la nampaknya..hehe

    BalasPadam
  2. Company bro ker? xder diskaun rakan blogger?..hehe

    BalasPadam
  3. @JebengOtai™ saya keje bawah company ni ..hehe.. ada kalau bro cari org untuk melancong, dalam 15 - 20 org, bro dapat FOC ..hehehe.. Free of charge

    BalasPadam

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...