>

Isnin, 28 Oktober 2013

Blog Gempak Terbaru

Blog Gempak Terbaru  | Salam hormat kepada semua. Untuk permulaan blog Sayur Paku ini, aku takkan cerita panjang-panjang kerana blog ini adalah blog baru dan juga blog yang memaparkan informasi, pelancongan dan juga dunia glamor. Aku tahu, kalau pada siapa yang masih ingat blog aku dahulu spudinpunya.com dan juga BeritaKaki Online, mesti kenal siapa aku. 

Aku cuma nak buat semula blog yang baru dan akan teruskan sahaja dengan blog ini sehinggalah pada suatu tahap yang boleh dibanggakan. Terima kasih juga kepada Hazwan Hairy, rakan blogger aku yang sentiasa support aku untuk meneruskan niat aku dalam berblogging.



1) Blog Travel
- Sebenarnya, blog aku ni adalah untuk blog travel, personal dan juga informasi, yang mana aku rasa sesuai dengan jiwa aku sebagai seorang yang memang suka berjalan dan beri informasi terkini. Untuk itu, aku akan berikan update terkini mengenai Pakej Travel yang boleh didapati memandangkan aku bekerja di Travel Agency. 

2) Blog Informasi
- Aku tidak akan lari daripada memberi informasi berguna kepada anda semua kerana aku memang menyukai blog aku yang lama, spudinpunya.com dan juga BeritaKaki Online. Cuma aku tidak pasti dimana hala tuju kedua-dua blog aku tu. 

3) Perlahan Berjaya
- Untuk berjaya bukannya mudah. Aku sudah merasai zaman kejatuhan dan juga zaman kejayaan dalam bidang blogging. Perit jugak tapi nak berjaya kena steady jangan dah berjaya sekali terus bongkak tak ingat pada yang dibawah. Kita pun mula daripada bawah jadi bukan alasan taknak tolong golongan di bawah.

Untuk itu, saya amat berterima kasih kepada yang masih sentiasa memberi sokongan kepada aku untuk terus berada dalam industri blogging Malaysia. Bukan senang nak compete dengan blogger handalan luar sana.. 

20 ulasan:

  1. all the best,salam kenal..rasanya takde widget follower kat sini kan...

    BalasPadam
    Balasan
    1. haAh tak ada pun ..huhu ..
      ada sebab sy tak letak ..

      Padam
  2. The best of luck. Looking forward for your updates ;)

    BalasPadam
  3. Ooo ini Blog baru ya. Is a good start. So..good luck to you...

    BalasPadam
  4. hi awk, nanie baru baca blog ni. tq sudi lawat kawasan blog nanie smlm ye. hehe

    btw memamng nanie tgh cari blog travel. keep it up ya :)

    BalasPadam
    Balasan
    1. hehe .. terima kasih nanie .. insyaAllah sy akan update apa yg perlu dari masa ke semasa .. :)

      Padam
  5. saya pun masih baru jugak.. salam ukhuwah :)

    BalasPadam
  6. mana pergi blog beritakaki??
    pe2 pun good luck n cik tom akan support blog spudin :)

    BalasPadam

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...