>

Jumaat, 23 Mei 2014

Pakej Umrah Cuti Sekolah & Ramadhan 2014

Pakej Umrah Cuti Sekolah & Ramadhan 2014 | Setelah bertungkus lumus dalam beberapa hari ni, akhirnya siap juga design pakej Umrah untuk Cuti Sekolah Jun iaitu pada 04 - 14 Jun 2014 (10H 9M) dan juga pakej Umrah Ramadhan 15 - 27 Julai 2014 (13H 12M). Banyak bezanya melakukan ibadah Umrah pada hari-hari biasa berbanding pada bulan Ramadhan. 

Kami hanya menyediakan yang terbaik untuk anda. Minggu lepas, satu kumpulan jemaah yang terdiri daripada 30 orang telah berlepas ke Jeddah menaiki pesawat Saudi Airlines menunaikan Umrah bulan Mei iaitu pada 10 - 21 Mei 2014. Dah lepas dah, Alhamdulillah, baru-baru ni jemaah sudah selamat sampai dan rata-rata dari mereka berpuas hati dengan perkhidmatan kami, termasuk Mutawwif yang mengiring mereka di sepanjang perjalanan. 

Untuk tahun ni, kami buat Umrah secara direct atau terus ke Jeddah. Tapi ada ziarah ke madinah sekali. Untuk tahun hadapan in shaa Allah kami akan buat pakej Umrah via Istanbul - Bursa pulak. (Maklumlah nak lawan Andalusia walaupun payah..heheheheh).. 

Tapi harus diingat, carilah syarikat berdaftar. Jangan ambik sembarangan syarikat Umrah kerana ia akan membahayakan diri anda. Oleh yang demikian, kami menawarkan diri untuk memberi perkhidmatan terbaik Umrah, Upah Haji, bayaran fidyah dan sebagainya. 

PAKEJ UMRAH CUTI SEKOLAH (04-14 JUN 2014) - RM6490



PAKEJ UMRAH RAMADHAN (15-27 JULAI 2014) - RM8888


Kenapa pakej Umrah Ramadhan mahal ? Ini disebabkan, waktu Ramadhan, kos hotel, pengangkutan dan sebagainya di Makkah/Madinah dinaikkan kerana kerajaan Arab Saudi ingin mengurangkan kemasukan Jemaah mengerjakan Umrah pada waktu ini. Oleh yang demikian, banyak juga keistimewaan serta kebaikan mengerjakan Umrah di bulan Ramadhan. 

Apa pun, ibadah ini sememangnya perlukan keikhlasan hati untuk melakukannya selain ibadah Haji. Andai anda ada sebarang pertanyaan, sila berhubung dengan secara terus atau ajukan penadapat anda di ruangan komen di bawah.

Tabarakallah

3 ulasan:

  1. Menarik.. t kasih atas perkongsian info ye.. :)

    BalasPadam
  2. Emm mahal pun dah kira berbaloi gak ni..kan bro..hehe

    BalasPadam
  3. InsyaAllah 1 hari akan jejak kaki ke sana.. Mudah2an

    BalasPadam

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...